Time of Rebirth
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Regulamin

Go down 
AutorWiadomość
Die
speak no evil
Die


Liczba postów : 25
Join date : 27/12/2014

Informacje
Specjalizacja: Nosiciel
Grupa: Niewolnik
Multikonta: Alexandriej

Regulamin  Empty
PisanieTemat: Regulamin    Regulamin  Icon_minitimeNie Gru 28, 2014 7:00 pm

1. Regulamin forum

1.0. Każdy gracz ma obowiązek zapoznania się z poniższymi regulaminami: regulaminem grafiki, regulaminem ShoutBoxa, regulaminem fabuły oraz regulaminem kont.
1.1. Brak znajomości regulaminu nie oznacza, że nie musisz go przestrzegać.
1.2. Łamanie regulaminu skutkuje ostrzeżeniami – maksymalnie trzy ostrzeżenia prowadzą do bana – chwilowego, bądź stałego. Jeżeli okres bana minie, a regulamin nadal będzie łamany, konto takowego osobnika zostanie usunięte bez możliwości ponownego założenia.
1.3. Jako Administracja jesteśmy najważniejszym organem na tymże forum i zażalenia oraz pytania należy składać do nas na privie, bądź gg lub poprzez e-mail. Wszelkie kłótnie i dyskusje odnośnie tego, co nie podoba się Wam w naszej pracy powinny zostać rozwiązane prywatnie, a nie na forum. Jednakże stworzony zostanie dział „Księga zażaleń”, w którym możecie się wypowiadać. Prosimy jednak o zachowanie choć minimum kultury i przyzwoitości.
1.4. Administratorzy Time of Rebirth zastrzegają sobie prawa autorskie do treści oraz grafiki (theme z wyjątkiem poszczególnych ikon oraz logo podchodzi ze strony hitskin.com). Mimo iż pomysł nieco wzorowany jest na książce Dimitry’ego Glukhovsky’ego „Metro 2033”, to co tu piszemy jest wytworem naszej wyobraźni.


2. Rejestracja, konto, grafika


2.0. Login jest waszą wizytówką. Dlatego musi składać się wyłącznie z imienia oraz nazwiska waszej postaci. Nie przyjmujemy żadnych $wEe70lIvEq ani Karol22. Osoby, które przybyły tu z takową właśnie nazwą zostaną uproszone o zmianę loginu. Jeśli nie zostanie zmieniony – konto zostanie usunięte.
2.1. Dozwoloną ilością multikont jest liczba pięć. Nie więcej, bo nie chcemy aby było milion kont nieprowadzonych. Dlatego zróbcie sobie dwa porządne konta, na które wchodzicie często, niż pięć i nie wyrabiacie się w dwa tygodnie z odpisami.
2.2. Każdy użytkownik ma równe siedem dni na wstawienie Karty Postaci od dnia zarejestrowania się na forum. Wzór Karty Postaci będzie umieszczony w odpowiednim temacie.
2.3. Jeżeli przeczytałeś regulamin, wstaw w karcie postaci dopisek XYZ. Dziękujemy.
2.4. Po zaakceptowaniu Karty Postaci macie pięć dni na udzielenie się w jakimś miejscu fabularnym.
2.5. Wyglądy postaci – akceptujemy wszystkie. Czy to pana Ciela Phantomhive z Kuroshitsuji, czy to Harry’ego Pottera. Nie ma tutaj żadnych ograniczeń, chyba, że ktoś już zajął ten wygląd.
2.6. Akceptujemy podpisy, jak najbardziej. Aczkolwiek nie mogą one rozciągać forum, ani zawierać html, bo jeżeli takie coś się zdarzy – takowy osobnik otrzyma ostrzeżenie, bądź bana.
2.7. Avatary mogą mieć 250px szerokości i 450px wysokości. Powinny przedstawiać wygląd waszej postaci.
2.8. Po zarejestrowaniu i dodaniu KP należy uzupełnić dodatkowe pola w profilu.


3. Fabularnie

3.0. Nie możecie rozpocząć gry dopóki Wasza Karta Postaci nie zostanie zaakceptowana przez któregoś z Administratorów lub Moderatorów.
3.1. Wasze posty powinny mieć przynajmniej pięć linijek i nie powinny być dłuższe niż jeden post.
3.2. Prosimy, by wypowiedzi były pisane w trzeciej osobie liczby pojedynczej, bo gdyby każdy pisał w innej osobie, zrobiłby się tu syf.
3.3. Wasze posty muszą być estetyczne. Bez błędów ortograficznych (oczywiście, każdemu się zdarzają, literówki też), bez zbędnych znaków interpunkcyjnych i z ograniczoną ilością wulgaryzmów.
3.4. Możecie być maksymalnie w dwóch miejscach jednocześnie, pamiętajcie, żeby zachowywać panujące tutaj realia.
3.5. Raz w miesiącu przeprowadzane będą czystki – nieaktywne i niezgłoszone do Nieobecności konta będą usuwane.
3.6. Walki pomiędzy postaciami rozstrzygane będą przez Mistrza Gry, ażebyście nie myśleli, że wszystko Wam wolno.
3.7. Ciąża, seks, małżeństwa są dopuszczalne. Nie zgadzamy się na pedofilię, dlatego postaci, które chcą współżyć, muszą mieć ukończony 15 rok życia.
3.8. Użytkownik, którego czas Nieobecności się zakończył ma obowiązek dodać post w przeciągu tygodnia.
3.9. Uprawnienia do dodawania nowych kategorii oraz poniektórych tematów mają jedynie administratorzy oraz moderatorzy.

4. Regulamin ShoutBoxa


4.0. Na ShoutBoxie należy przestrzegać zasad poprawnej polszczyzny.
4.1. Upraszamy o nie nadużywanie wulgaryzmów oraz ograniczenie capslocka, emotikonów, błędów interpunkcyjnych i ortograficznych.
4.2. Należy pamiętać o zasadach dobrego wychowania.
4.3. Tutaj NIE piszemy fabularnie. Dopuszczalne są wypowiedzi typu „*uśmiech*”.
4.4. TAK, za złe zachowanie na ShoutBoxie też można zostać ukaranym.
Powrót do góry Go down
 
Regulamin
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Time of Rebirth :: Pierwsze kroki :: Organizacja forum-
Skocz do: